ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
سرخط خبرها

مُسکن موقت برای شهرخودرو در مسجدسلیمان!

  • کد خبر: ۹۹۶۲۲
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
مُسکن موقت برای شهرخودرو در مسجدسلیمان!
شهرخودرو سرانجام در هفته هجدهم برد، اما همچنان برای فرار از قعر جدول کار سختی دارد.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ تیر خلاص در دقیقه‌۹۰ به‌اضافه ۴ به پیکره طلایی‌پوشان مسجدسلیمان وارد می‌شود تا عنابی‌ها بغضشان بعد از هفده هفته بترکد و بالاخره در هفته هجدهم لیگ برتر به نخستین پیروزی فصل برسند. شهرخودرو در‌حالی روز گذشته بالاخره طلسم نبردن‌هایش در لیگ برتر بیست‌و‌یکم را شکست و برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی ۱ بر ۰ رسید که هنوز با هشت‌امتیاز قعرنشین مطلق است و نباید بازیکنان و کادر فنی این تیم چندان در باد این پیروزی بخوابند.

عنابی‌های شهر مشهد با نقطه امن جدول و فرار از سقوط که هم‌اکنون در اختیار فجرشهیدسپاسی شیراز چهارده‌امتیازی در رتبه چهاردهم جدول است، شش‌امتیاز فاصله دارند و اگر می‌خواهند به این کابوس بی‌پایان این‌روز‌های هواداران فوتبال خراسان پایان دهند، نباید در ادامه مسیر پا پس بکشند و تک‌تک امتیازات باقی‌مانده فصل را همچون جست‌وجوگران طلا، دریابند. شهرخودرو یک دلیل برای شادی زایدالوصف بعد از پیروزی بر مسجدسلیمان دارد و هزار‌ویک دلیل برای نگرانی و کار بیشتر.

خرید‌های جدیدی که افاقه نکردند

شهرخودرو مقابل نفت مسجدسلیمان بالاخره توانست با حل مشکل حکم کمیته تعیین وضعیت و صدور کارت بازیکنان جدید، از خرید‌های زمستانی‌اش بهره بگیرد. داوود سیدعباسی که در این دیدار به‌خاطر چهاراخطاره‌بودن محروم و از روی سکو‌ها بازی را به تماشا نشسته بود، در ترکیب اولیه تیمش سه خرید جدید را به میدان فرستاد؛ محمد‌ابراهیم رضازاده، فردین رابط و مرتضی حسین‌زاده، سه خرید زمستانی شهرخودرو بودند که در این بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند. در ادامه بازی و در نیمه دوم، یکی دیگر از خرید‌های شهرخودرو نیز به میدان آمد و رضا کرملاچعب توانست در شهر زادگاهش نخستین بازی‌اش برای نماینده مشهد را انجام بدهد. چهار خریدی که نمایششان چندان چنگی به دل نزد و از حیث فنی عملکردشان تفاوتی با بازیکنان قبلی نداشت.

شروع توفانی و چند شگفتی بزرگ

نماینده مشهد به‌واسطه نیاز مبرم به کسب سه‌امتیاز این بازی از همان ابتدا کار را توفانی آغاز کرد. شهرخودرو در همان سی‌دقیقه ابتدایی سه موقعیت صد‌در‌صد گل روی دروازه نفت مسجدسلیمان ایجاد کرد که به طرز عجیب‌و‌غریبی توپ‌ها یکی پس از دیگری از دست رفت. ابتدا فردین رابط روی پاس تو‌در و استثنایی مهدی شریفی با گلر میزبان تک‌به تک شد که با یک ضربه بی‌کیفیت و مبتدیانه توپ از کنار دروازه به اوت رفت. چند دقیقه بعد از این صحنه بود که اتفاق باورنکردنی دوم رخ داد!

رحمان جعفری، پشت‌سر مدافعان مسجدسلیمان، پورحمیدی گلر این تیم را دریبل زد و در‌حالی که هیچ فشاری از سوی هیچ بازیکنان روی او نبود، دروازه خالی را به اوت زد تا آه از نهاد همه برآید. این پایان بدشانسی و عملکرد عجیب مهاجمان شهرخودرو نبود و دقایقی بعد این‌بار مهدی شریفی بود که ارسال از چناح چپ را با یک ضربه سر بر‌عکس از دست داد؛ توپی که باید به‌سمت دروازه حریف زده می‌شد، درست مثل دفع یک مدافع به بیرون محوطه جریمه زده شد! نکته جالب‌تر آنکه در این صحنه هم هیچ مدافعی در چند‌متری شریفی نبود تا این ضربه سر عجیب‌تر به نظر برسد.

تیر خلاص با تعویض طلایی

ابوالفضل عکاشه، مهاجم مصدوم شهرخودرو، بعد از مدت‌ها در این بازی و در نیمه دوم به میدان آمد؛ بازیکنی که پیش‌از‌این در همان چند بازی که برای مشهدی‌ها به میدان رفته بود، مقابل گل‌گهر یک گل خوب به ثمر رسانده و نشان داده بود بازیکنی است که می‌تواند کار را برای تیم در‌بیاورد. عکاشه در دقیقه ۹۴ روی یک حرکت انفرادی دیدنی و پاس عمقی محمدرضا فلاحیان را صاحب موقعیت طلایی کرد که با ضربه دقیق این بازیکن توپ به قعر دروازه مسجدسلیمان رفت؛ گلی که سه‌امتیاز کلیدی را به حساب شهرخودرو ریخت تا حالا کور‌سوی امیدی برای نماینده مشهد به وجود بیاید.

تاجدار: خون‌سرد بازی کردیم و بردیم

مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد بعد از کسب نخستین پیروزی فصل گفت: با توجه به حساسیت ویژه این بازی، با تمام تلاش و توان به زمین آمدیم که بتوانیم امتیاز بگیریم. سلمان تاجدار که در محرومیت و نبود داوود سیدعباسی به نشست خبری آمده بود، اظهار کرد: در نیمه اول خیلی خوب شروع کردیم. دو‌سه فرصت مسلم گل‌زنی را از دست دادیم، البته در بازی‌های گذشته هم این موقعیت‌ها را داشتیم. ملاک ما به‌دست‌آوردن این موقعیت‌ها‌ست و ان‌شاءا... توپ‌ها به ثمر می‌نشینند. با توجه به حساسیت جدول، بازیکنان ما در زدن ضربات آخر استرس داشتند.

با درایت سیدعباسی که از بچه‌ها خواست خون‌سرد باشند، در نیمه دوم هم روند خوبی داشتیم؛ اما نمی‌توانیم از تیم محترم و خوب نفت مسجدسلیمان چیزی نگوییم. مربی پدیده تصریح کرد: آن‌ها کادر فنی مجربی دارند و خوب بازی کردند. ما یک بازی خیلی سخت را بردیم. تاجدار تصریح کرد: هر دو تیم بازی جوانمردانه‌ای انجام دادند و موقعیت‌هایی ایجاد کردند. کمترین موقعیت را به حریف دادیم و در عوض توانستیم چهار موقعیت خیلی خوب ایجاد کنیم که متأسفانه به ثمر ننشست. وی درباره داوری عنوان کرد: داوری اشتباه تأثیرگذاری نداشت. این داور می‌تواند در آینده پیشرفت خوبی داشته باشد. در بیشتر صحنه‌ها حاضر بود و خیلی خوب و ساده داوری کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->